Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

ZAPRASZAMY DO SKLEPU INTERNETOWEGO!!!

ZAMAWIAJ CZĘŚCI BEZPOŚREDNIO Z NASZEJ STRONY!!!

Sklep Internetowy pod adresem www.motorserwis.com.pl prowadzi MOTOR-SERWIS s.c. zwana dalej Sprzedawcą z siedzibą w Wejherowie,
adres 84-200 Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej WP 84, REGON: 192612620, NIP: PL5881998738.
Regulamin określa zasady realizowanych usług w Sklepie Internetowym.

1. Spoób składania zamówień

A. Sklep internetowy MOTOR-SERWIS prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

B. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@motorserwis.com.pl
lub telefonicznie: +48 58 677-04-40.

C. Potwierdzenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@motorserwis.com.pl lub telefonicznie: +48 58 677-04-40.

D. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania imienia i nazwiska, pełnego adresu oraz numeru telefonu zamawiającego.

2. Realizacja zamówień

A. Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym następuje
po sprawdzeniu danych adresowych przez pracownika sklepu.

B. W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta w magazynie, Klient jest informowany telefonicznie
lub e-mailem przez konsultantów o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w terminie, określonym w punkcie 3 lit A.
Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się
czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego.

C. W przypadku składania zamówienia Klient wybierze formę „Odbiór osobisty” jest powiadamiany telefonicznie
o zamówionym towarze i jego odbiorze w siedzibie Sprzedającego od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18, w sobotę 9-14.

D. Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany w magazynie firmy, przez 7 dni od momentu
powiadomienia, o którym mowa w pkt. 2 lit. C. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

E. Wysyłka zamówionego towaru na terenie Polski realizowana jest wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD lub Poczty Polskiej
za pobraniem lub dokonując przelewu bankowego na konto Sprzedającego: 35 1030 0019 0109 8518 0257 1838.

F. Koszty wysyłki:
kurier DPD normalna paczka do 5 kg – 16 zł, pobraniowa do 5 kg – 21 zł

G. Termin dostarczenia towaru do Klienta ustalany jest za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@motorserwis.com.pl lub telefonicznie: +48 58 677-04-40.

H. Ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem towaru spoczywa na nabywcy od chwili odbioru towaru
z magazynu lub od przewoźnika, jeśli z jego usług nabywca zdecydował się korzystać.

3. Płatności i ceny

A. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

B. Przedstawiony asortyment w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem
do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień
z ważnych powodów ekonomicznych.

C. Do każdej paczki jest dołączany, w zależności od życzenia klienta, paragon lub faktura VAT,
zawierające informacje na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki.

4. Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

A. MOTOR-SERWIS przyjmie każdą sprzedaną (wyjątki pkt. 4 lit. B i C) przez siebie część, zwróconą w terminie 14 dni od daty dostarczenia
za pośrednictwem Sklepu Internetowego bez żadnych dodatkowych kosztów oprócz kosztów przesyłki do klienta a także zwrotnej, które poniesie nabywca.
Koszty zwrotu towaru Klient może wybrać sam, jeżeli są niższe niż oferuje Sprzedawca.
Zwrot towaru może nastąpić po uprzednim (mailowo lub pisemnie) oświadczeniu Klienta o odstąpieniu od umowy. Powyższy termin uważa się za zachowany,
jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane (art. 30 p. 2).

WZÓR: ODSTĄPIENIE OD UMOWY

B. Sklep nie przyjmuje części elektronicznych, które pod wpływem błędnego podłączenia mogą ulec uszkodzeniu.

C. Sklep nie przyjmuje części, które ewidentnie służą do sprawdzenia usterki w pojeździe.
W tym celu prosimy przed zamówieniem towaru podać dokładne dane pojazdu, do którego dana część ma zastosowanie.

D. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalono inaczej.

E. Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej lub zwrotu paragonu zakupu i ustaleniu telefonicznie terminu.

5. Reklamacje

A. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego

B. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

C. Aby dopełnić formalności związanych ze zwrotem należy w pierwszej kolejności skontaktować się drogą mailową ze sprzedającym pod adresem sklep@sklepikzbizuteria.pl celem ustalenia warunków złożenia i ewentualnego uznania reklamacji.

D. Sprzedający oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.